Címkék

2015. augusztus 30., vasárnap

Rombusz mintás horgolt táska

A mai napon az új táskámat mutatom meg, ennek a táskának az elkészítésére már nagyon vágytam. Már akkor is tetszett mikor még nem tudtam horgolni. Hurrá, hurrá végre megvalósítottam! 
Eleinte nagyon bonyolultnak láttam a mintáját, amit először a interneten itt találtam. De aztán ráakadtam erre a képre és minden megvilágosult amit nem értettem. 

 Ezt használtam mintának. Forrás: itt található

Ezért végig ezt a képet használtam a táska horgolásánál. Igaz a mintán  nagyítanom kellett, mert nem volt elég mély a táska. Ezért dupla mennyiségű sort horgoltam és a pántján is variáltam egy kicsit.  A táska horgolása körülbelül egy hetet vett igénybe.



 
A táskát Schachenmayr Catania len színű (száma 0024) fonalából készítettem, bélés is került bele, szép színben harmonizáló pöttyös és vannak benne zsebek is, a különféle holmik egyszerűbb megtalálása érdekében.

(Adatok: a Ravelryn)


Jövő héten vele megyek majd dolgozni!

Üdvözlettel: Crochet Fairy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése