Címkék

2015. augusztus 31., hétfő

Patkány Baba - azaz az első Lalylala babám

Elkészült az első Lalylala típusú babám. Régóta nézegettem Lydia honlapján, hogy milyen jól néznek ki és szinte nincs is köztük olyan baba ami ne tetszene nekem.
Forrás: Facebook

Ezért megpróbáltam azt eldönteni, hogy melyik az  amelyiket a legkönnyebb elkészíteni. Így eset a választásom "Rada the rat" elnevezésű mintára. Aki iszonyatosan cukker! A lecsapott fülei, azok a lógó karok, na és az a patkányfarok! Szerintem tökéletes! Nagyot alkotott Lydia ezeknek az állatbabáknak a megformálásával.
Forrás: http://www.lalylala.com/
Így hát nekiálltam, kerestem itthon hasonló színvilágú gombolyagokat, mind a három színt a Alize Cotton Gold fonalcsaládból választottam. Annyit változtattam a mintán, hogy a kiegészítője kötött sál, de én sajnos nem tudok kötni ezért horgoltam azt.

Nekem három napba telet meghorgolnom  a patkánybabám mert, a testét kétszer is újra kellett horgolnom, valamit nagyon benéztem a mintán. És néha már ott tartottam kifog rajtam minta és feladom soha nem lesz Lalylala babám. Az angol tudásom nagyon alap ezért akadtak olykor fordítási és értelmezési gondjaim a lábaival és azoknak összekapcsolásával és a test elkezdésével. A többi testrész nagyon könnyen elkészíthető.
Kivételes figyelmet szenteltem a patkánybabám összevarrásának is, szerintem még soha nem voltam ilyen alapos. 
De megérte a sok munka és a kitartás, nekem nagyon tetszik a végeredmény!








Megígértem magamnak, hogy minden hónapban elkészítek egy ilyen babát. Már gondolkozom a következőn melyik legyen az, de nagyon nehéz dönteni.



Üdvözlettel: Crochet Fairy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése