Címkék

2015. augusztus 19., szerda

Legyező mintás mobiltok

Készítettem egy új mobiltokot. Az előzővel nem volt semmi gond de már más színre is vágytam. Keresgéltem a minták közt és ráakadtam Betty Barnden - A horgolás bibliája (2006) című könyvében a nagy kagylómintára de túl nagy volt meghorgolva apróbbat kerestem volna. 
Majd ezen  blogbejegyzés alapján készítettem el a sajátomat az eredeti mintát újragondolva a mobilom méretéhez. Én gombos patentos záródást választottam és kifejezetten tetszik hogy hullámos a teteje. A gombot is a mobiltok fonalából készítettem, egy lapos gombot rövid pálcákkal körbehorgoltam. 
A fonal nagyon jó választás volt a színe miatt, mikor kész lett és kivettem természetes fénybe! Káprázatos! A fonal FibraNatura - Bamboo Jazz Multi 305
Jövő hét kedden megyek is a boltba venni még,(remélem lesz még) mert annyira tetszik, nem is értem miért csak egy gombolyagot vettem akkor. Én mesüge!




 (Adatok: a Ravelryn .)
Üdvözlettel: Crochet Fairy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése