Címkék

2015. november 7., szombat

Kék, a nyùl

Az egyik korábbi bejegyzésemben már bemutattam az egyik kedvenc alkotóm elkészített állatkáját, Kristel Droog Zebráját.
Most pedig egy másik kedvenc alkotóm mintáját horgoltam meg. Az alkotó Herriet, a Stip en Haak blog írója. Minden alkotása szép, igényes és persze tetszetős, személy szerint nekem az összes tetszik. Nehéz is volt a választani, hogy melyiket horgoljam meg.
Forrás: Stip en Haak
Ezen kép alapján döntöttem el melyik lesz Herriet mintái közül az első, amelyiket meghorgolom. Nagyon megtetszettek a nyulak színei. Nem is volt kétséges, hogy az enyém is színes lesz, a zöld és a kék szín között vacilláltam, végül a kék lett a befutó. Egyenlőre, hiszen még tervezem hogy meghorgolom másik színnel is, mondjuk zölddel? :-D
Most pedig következzen a bejegyzés címadó szereplője Kék, a nyúl.




A mintája könnyen horgolható, a leírása érthető,az elkészített nyúl látványos, már a színe miatt is és az összeállítása sem ördöngösség. A fonal szokásosan Cotton Gold, szinte mindig ezt használom vagy Cataniát, a tű pedig 3,5.

Üdvözlettel: Crochet Fairy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése