Címkék

2015. november 27., péntek

Karácsonyi készülődés- harmadik rész

Mindig új karácsonyi minták után kutatok az interneten illetve a horgolós újságokban. Tavaly az egy darabban horgolt gömbökért voltam oda, idén már a két darabból állókért na és persze a rece horgoltakért.

Ezért egy újabb gömböt horgoltam Lana Gatto Cable 5 fonalból.
Sokat szemeztem a Sabrina Special Häkelideen  téli számában található gömb mintákkal, melyiket is valósítsam meg, mert idén nincs már időm mindegyik mintát  kipróbálni.


Ezért leszűkítettem a kívánság listát, mivel még a karácsonyi ajándékok meghorgolásával sem haladok.
A gömböt nem teljesen úgy horgoltam ahogyan a minta leírás írja illetve mutatja. Eredetileg  három részből áll de én csak a két félgömböt horgoltam meg, és a félgömbök utolsó sorát horgoltam kék színnel. Így próbálgattam hogy elég nagy legyen az akril gömbre és jól mutasson rajta. Eleinte aggódtam, milyen lesz ha kihagyom a középső részt, de így utólag sem bántam meg a döntésem. 
És most megmutatok néhány képet a gömbről.
Itt felével már készen vagyok:

Már  második félgömb is majdnem kész. 


 Az utolsó pálcák vannak csak hátra.


 És íme a végeredmény.



Aztán annyira megtetszett a fehér-kék színkombináció, hogy horgoltam egy fehér mini koszorút a fára Anchor 20-as fonalból, kék színű szalaggal díszítve. A koszorú körülbelül 4,5 cm átmérőjű. 



 Üdvözlettel: Crochet Fairy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése