Címkék

2015. április 14., kedd

Jellyfish

A tegnapi nap folyamán horgoltam ezeket a medúzákat. Mindig is szerettem volna ilyet készíteni. Ezért az elmúlt napokban rengeteg bejegyzést, leírást olvastam el különböző oldalakról és ezekből választottam ki hármat. E három minta alapján terveztem meg a saját medúzáimat. Eddig három készült el belőle. Biztos nem ezek az utolsók!
Íme:



(Minta: saját tervezés, adatok: a Ravelryn .)


Ma végre megérkeztek a könyveim amit rendeltem.
Az egyik Isabelle Kessedjian: Fonalfalva vidám lakói,

 a másik Kerry Lord: Edward állatsereglete



Az utóbbiból már el is kezdtem szaporítani a saját állatseregletem. Remélem mihamarabb be tudok  számolni majd nektek az új családtagok érkezéséről.


Üdvözlettel: Crochet Fairy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése