Címkék

2015. április 22., szerda

Hello mindenki! Hosszúfülű Barnabás vagyok

a nyúl. Én vagyok az első nyúl a családban, vagyis nem teljesen az első mert, van egy tapsifüles már, de ő örökbefogadott, (Ő a gazdim húgának a  közreműködésével került a családba) és ráadásul varrott tapsifüles én meg persze horgolt. Na nem azért mondom, hogy ez lenézendő sőt inkább megszínesíti a családot. Szegről végről amúgy is rokonok vagyunk, persze anyai ágon. Remélem hamarosan jó barátok leszünk majd.
Egy kicsit mesélek még magamról, én a  nyulak közül az mezei szobanyulak alfaját képviselem. Ja és a hosszú és lógó fülűek családjába tartozom. Az ásás és a répa karikák méret szerinti kiválogatása a hobbim és nagyon szeretek bandázni. Igaz a horgoltak között még én vagyok az egyetlen, de a gazdim megígérte, hamarosan lesznek pajtik. Már nagyon várom őket!
Néhány kép rólam, hogy ha találkozunk megismerjetek  és ne nézzetek rám úgy mint, ha UFO-t látnátok, hogy ki ez az őrült tapsifüles aki így csak köszönget és ölelget benneteket.
Íme a képek:
 
Hosszúfülű Barnabás

Hosszúfülű Barnabás

Hosszúfülű Barnabás

Hosszúfülű Barnabás
(Minta: Kerry Lord- Edward's Menagerie című könyve alapján, adatok: a Ravelryn .)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése