Címkék

2015. november 22., vasárnap

Karácsonyi készülődés- második rész

Már a karácsonyi készülődés jegyében készítettem néhány karácsonyi díszt.


Idén a harangokból készítettem több félét, vannak olyanok amelyek nem sikerültek fényesen, hiába tetszettek a minta képen és vannak olyanok amelyek nagyon jók lettek.




Gömbökből is horgoltam néhány minta példányt, egyeseket akril gömbre, másokat üresen, léggömbön keményítve.  Horgoltam minta alapján, majd saját tervezésűt is.




Vannak mini példányok is, de akad egész óriás is.


És idén nagyon megtetszettek a filé horgolt gömbök.

Készültek hópelyhek is.



Sajnálom de az angyalokkal nem haladok, nem találtam olyat ami idén tetszene. Talán majd a következő bejegyzésben már beszámolhatok róluk!


Üdvözlettel: Crochet Fairy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése